zaterdag 5 mei 2012

Collectieve Kleuren











Een aantal jaren geleden werkte ik al samen met Paul Versteeg aan een serie beelden. Hij verzorgde de foto's, ik de collages, ze vormen de serie 'Vissers' & 'Hollandse Landschappen'.








En nu  ben ik op een andere manier betrokken bij Paul's project,  ik maakte een serie collages voor zijn Collectieve Kleuren. Een serie 'Remember' met plaatjes van filmsterren uit vervlogen tijden, en de serie 'Outside', met een actieve (winter) vakantie in gedachten. Allemaal wel op zijn Image de Julie's, dus kleurrijk, vrolijk en (best grappig). Paul stopte een hoop bloed, zweet en tranen in dit werk/bedrijf en het resultaat is een bonte mix van verschillende stijlen werk, inclusief zijn eigen foto's (smerig mooie foto's die kwetsbaarheid en brute krachtige handen combineren in de serie Gli Uccelli) die hij gelukkig nog steeds maakt, naast het 'zakenmannen' bestaan.


Neem zelf een kijkje bij de mooie werken, en laat me vooral weten wat jullie ervan vinden.


Dit zegt Collectieve Kleuren zelf:
Collectieve Kleuren dicht het gat met toegankelijke kunst, betaalbaar, geen gigantische oplagen en een aanwinst voor elk interieur.' Het is zeer verschillend werk, origineel, en 'de hoogwaardige printkwaliteit en grootte van de print (70x70 cm) maken de kunstwerken extra indrukwekkend.'





(foto Collectieve Kleuren)


(foto Collectieve Kleuren)






1 opmerking:

  1. Ik vind je serie Outside prachtig en de foto's met de vogels zijn ook heel bijzonder. Wat een contrast tussen kracht en kwetsbaarheid, of wat een bescherming toch ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen